651

Компанія Viakom переїхала на новий сайт, щоб телекомунікаційні послуги стали ще більш доступними для клієнтів. З’явилася низка нових функцій, які дозволяють в поточному часі перевіряти статус надання послуг, а також вирішувати питання стосовно підключення Інтернету, телебачення, технічного обслуговування обладнання, отримання консультаційної підтримки спеціалістів тощо.

Оновлення інтерфейсу сайту

Завдяки зміненому дизайну та додатковим розділам новий сайт став простим у користуванні. З’явилися сторінки, де з легкістю можна знайти потрібну інформацію щодо послуг Viakom, їх вартості, умов підключення до Інтернету. Також стала доступною можливість ознайомитися з акціями, новинами компанії у відповідних розділах.

Постійний зв’язок з компанією

Замовити необхідну послугу, поставити питання, які виникають під час ознайомлення з умовами співпраці, можна у спеціальній формі безпосередньо на сайті. Спеціалісти компанії відповідного напрямку нададуть відповідь на запит відразу після його отримання. Кожне повідомлення відстежуватися і обов’язково розглядається працівниками Viakom. Також консультації спеціалістів компанії можна отримати за контактами, вказаними на сайті.

Зручний особистий кабінет

Клієнти компанії можуть створити власний обліковий запис на новому сайті. Наявність особистого профілю надає можливість самостійно перевіряти інформацію щодо поточного тарифного плану та змінювати його при необхідності в режимі онлайн. Користувачі можуть перевіряти стан рахунків, період проведення оплати для отримання послуг, а також керувати особистою інформацією, змінювати чи доповнювати її при потребі.

Отримуйте найактуальнішу інформацію про послуги та будьте на зв’язку з компанією Viakom.

Tags:
Вверх