Потрібно більше інформації?

Якщо відповіді на Ваше питання немає на даній сторінці, ми з радістю відповімо на них за вказаними нижче контактами.

  • +38 067 697 86 97
  • viakom.net@gmail.com

Компанія Viakom працює над розширенням мережі покриття. Кількість населених пунктів, де можна замовити послуги Інтернету постійно збільшується. Для підключення заповніть відповідну форму на сайті: потрібно вказати контактні дані та адресу, куди бажаєте провести Інтернет.

Відразу після отримання Вашої заявки спеціаліст компанії Вам перетелефонує, допоможе підібрати найвигідніший тарифний план при наявності покриття у Вашому населеному пункті, або ж зареєструє заявку на його створення. Визначившись із тарифом, менеджер обговорить з Вами зручний час для встановлення обладнання і підключення до мережі.

Процес технічного підключення

Спеціалісти компанії підвішують на опорах ліній електропередач оптичний кабель від найближчої муфти провайдера і ведуть його до Вашого будинку, квартири. Вони встановлюють потрібне обладнання та при необхідності допоможуть із налаштуваннями роутера для передачі безпровідного Інтернету.

Компанія Viakom надає комплексні послуги по підключенню до мережі Інтернет. Відповідальні спеціалісти організують роботу у зручний для Вас час та виконають необхідні налаштування в короткі терміни, щоб Ви могли користуватися якісним та швидкісним Інтернетом за доступною ціною.

Компанія Viakom подбала про зручність оплати послуг користувачами. Серед доступних варіантів є найпопулярніші способи та системи. Обирайте найзручніший! Зробити платіж можна:

  • в терміналах Приват Банку або на сторінці Приват24;
  • в додатку Monobank;
  • в терміналах City24 або на сторінці City24.ua;
  • в терміналах EasyPay або на сторінці EasyPay.ua;
  • в терміналах Sistema або через телеграм-бот.
Оплата через Приват24
  1. Пройдіть авторизацію у додатку або на сайті банку, відкрийте вкладку “Сервіси”, далі перейдіть у “Платежі” та виберіть “Інтернет та ТБ”.
  2. У полі “Місто” введіть Ваш населений пункт.
  3. Із списку доступних провайдерів виберіть Viakom.
  4. Введіть номер Вашого Особового рахунку.
  5. Перевірте правильність особистих даних та вкажіть необхідну суму платежу.
  6. Натисніть на полі “Поповнити”.
Оплата через Monobank
  1. Авторизуйтесь у додатку Monobank, відкрийте вкладку “Інші платежі”, далі виберіть “Комунальний платіж”.
  2. У полі пошуку “Компанія / ЄДРОПОУ / IBAN” введіть відповідні платіжні дані вказані в договорі або назву компанії – Viakom.
  3. Із списку доступних провайдерів виберіть Viakom {Регіон}.
  4. Введіть номер Вашого Особового рахунку.
  5. Перевірте правильність особистих даних та вкажіть необхідну суму платежу.
  6. Натисніть на полі “Поповнити”.
Оплата через City24
  1. На головній сторінці терміналу City24 або на сайті City24.ua в Інтернеті відкрийте вкладку “ТV и Интернет”
  2. З переліку постачальників послуг оберіть Viakom або введіть назву компанії у полі “Пошук”.
  3. У кроці 1 виберіть спосіб оплати
  4. У кроці 2 внесіть деталі платежу та необхідну суму.
  5. Пройдіть перевірку та завершіть платіж.
Оплата через EasyPay
  1. У меню терміналу EasyPay або на головній сторінці на сайті EasyPay.ua перейдіть в пункт “Інтернет”.
  2. З переліку постачальників послуг оберіть Viakom або скористайтеся рядком пошуку.
  3. Заповніть поля із номером особового рахунку та сумою поповнення.
  4. Перейдіть до оплати послуги.
Оплата через телеграм-бот Sistema
  1. Перейдіть за посиланням на телеграм-бот paySIS та натисніть “Старт”.
  2. Оберіть пункт “Меню” та “Інтернет”.
  3. У списку компаній знайдіть Viakom.
  4. Введіть номер особового рахунку, суму оплати.
  5. Завершіть оплату за допомогою банківської карти.
Вверх